Flexkracht Begeleider Woonhuis

Voor de woonlocaties zijn we op zoek naar een collega die flexibel diensten bij ons wil draaien. Als flexkracht ben je flexibel inzetbaar, bij openstaande diensten, verlof en ziekte van de vaste medewerkers. Jij bepaalt altijd zelf wanneer je werkt. Ideaal te combineren met een gezin of eventueel andere baan.

Wat ga je doen?
De Noorderhoeve is een zorgboerderij aan de duinrand van Schoorl en biedt dagbesteding en woon-werkplekken aan mensen met een langdurige zorgvraag. We zijn onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. We hebben twee kleinschalige woonhuizen met ruimte voor in totaal 17 bewoners met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische zorgvraag. Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

Wij bieden jou:
– Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2110 en €3009 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
– Je hebt keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
– Een flexibel contract, waarbij jij bepaalt wanneer je werkt.
– Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
– Een leuke baan, waarin je veel zelfstandigheid hebt, een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.
– Ruimte voor bijscholing, het volgen van cursussen en interessante opleidingen.

Wij vragen:
– Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, pedagogiek of een soortgelijke opleiding.
– Een beschikbaarheid van minimaal 3 uur per week. Je springt bij gedurende drukke perioden, openstaande diensten op vakantie. De diensten vallen van maandag tot en zondag tussen 7:00 uur en 22:00 uur. De ochtenddienst is van 7:00-09:00/10:00, de avonddienst start om 15:00 uur en eindigt om 22:00. Overdag zijn de cliënten naar de dagbesteding en ’s nachts is er een slaapwacht aanwezig.
– Ervaring met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische zorgvraag is een pre. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidingshulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
– De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
– Jij staat stevig in je schoenen: je staat soms alleen op de woongroep, en dat betekent dat jij in staat moet zijn om overzicht te houden, ook wanneer de dag net even anders loopt dan gepland.
– Je hebt een fijne manier van communiceren, met zowel je collega’s als de bewoners.

Interesse?
Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert. Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek. Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.