Word ook Vriend!

1707 tuin Kathelijne_9327 kl

Bent u enthousiast over de Noorderhoeve? En vindt u dat de kwetsbare cliënten van de Noorderhoeve wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken? Word dan ook Vriend! De Vriendenstichting heeft een ANBI-status. Dat betekent dat u met fiscaal voordeel kunt schenken, waarbij een periodieke gift volledig fiscaal aftrekbaar is.

Urgentie van Vrienden
Door bezuinigingen in de zorg zijn belangrijke extra’s op de Noorderhoeve, zoals uitjes, educatie en de ontwikkeling van nieuwe leer-werkplaatsen, afhankelijk van giften. De kwetsbare cliënten van de Noorderhoeve verdienen het om te groeien in een veilige omgeving. De Vrienden van de Noorderhoeve bieden waar mogelijk de financiële ondersteuning die nodig is om de belangrijke extra’s te realiseren.

Wat doet een Vriend?
Als Vriend geeft u jaarlijks een financiële bijdrage van tenminste € 15,-.
Een eenmalige donatie is natuurlijk ook welkom via: IBAN: NL89 INGB 0006 7986 03.

Hoe word u Vriend?
Meld u aan via: vrienden@noorderhoeve.nl. Wilt u periodiek schenker worden met optimaal belastingvoordeel? Download dan hier het formulier; het ingevulde en ondertekende formulier kunt u e-mailen of in een gefrankeerde envelop versturen naar het postadres van de Vriendenstichting.

Wat krijgt u ervoor terug?
De zekerheid dat uw geld direct ten goede komt aan de cliënten van de Noorderhoeve.
U ontvangt vier keer per jaar het Seizoensbericht, waarvan 3x per e-mail en 1x per post.

Wat betekent u als Vriend voor de Noorderhoeve?
U geeft welkome support in een tijd waarin de overheid zich steeds meer terugtrekt.
En dat niet alleen financieel, maar ook moreel.
U hoort bij een gestaag groeiende groep Vrienden van de Noorderhoeve, die er voor zorgt dat er terdege rekening gehouden wordt met de belangen van de Noorderhoeve en haar cliënten. U maakt immers mede zichtbaar hoe groot het maatschappelijke draagvlak is onder de Noorderhoeve.