Rabo Clubkas 2017

Rabo Clubkas 2017: help de Noorderhoeve met jouw stem!

Beste allemaal,
Rabobank Noord-Kennemerland stelt met haar Rabo Clubkasactie dit voorjaar 65.000 euro beschikbaar voor verenigingen en stichtingen in de gemeenten Bergen, Castricum en Heiloo.
Natuurlijk doet de Noorderhoeve ook mee, want met een extra bijdrage kunnen we weer iets moois doen voor onze cliënten en medewerkers.
Tegenover onze vernieuwde zuivelwerkplaats staat een mooie Noorse esdoorn. Voor onze zuivelaars zou het fijn zijn om daar een bankje te plaatsen en een picknicktafel met een paar bloembakken. Dan wordt dat een gezellig plekje om even buiten te zitten. Als dat geen mooi bestedingsdoel is…

Klanten van Rabobank Noord – Kennemerland van 18 jaar en ouder ontvangen eind maart een stemkaart, daarmee mogen zij online drie stemmen uitbrengen.

Gebruik je stemkaart en stem op de Noorderhoeve van 28 maart t/m 10 april 2017. Hoe meer stemmen er bij de Noorderhoeve terecht komen, hoe hoger het bedrag dat wij ontvangen. Mogen wij op jouw stem rekenen? En maak je mensen in jouw omgeving ook enthousiast om op ons te stemmen? Er is wel een maar: alleen cliënten van de Rabobank in Noord – Kennemerland* kunnen stemmen. Alvast hartelijk dank hiervoor!
Wil je meer weten over deze mooie actie? Kijk dan op www.vriendennoorderhoeve.nl, www.noorderhoeve.nl of op http://rabo.nl/nkl/clubkas *Noord-Kennemerland omvat de plaatsen Camperduin, Groet, Schoorl, Bergen, Egmond, Heiloo, Limmen en Castricum.

Met vriendelijke groet,
Vriendenstichting Noorderhoeve