Over Rozemarijn Santé

Rozemarijn-sante-

Aan de Venkelstraat in Haarlem ligt de biologische bakkerij Rozemarijn Santé. Naast brood en banket uit onze bakkerij worden er ook diverse producten van werkplaatsen van de Raphaëlstichting verkocht. In het nabijgelegen Rudolf Steiner College, beheert Santé twee kantines, waar we voor de scholieren en docenten o.a. tosti’s, belegde broodjes klaar maken en verkopen.
In de bakkerij, bakkerswinkel en kantine(s) werken we samen met (jong)volwassenen met een verstandelijke of meervoudige beperking.

Helaas wordt het pand waarin wij nu gehuisvest zijn, gesloopt. Dit betekent dat wij moeten verhuizen. Om ons alvast voor te bereiden op deze verandering gaan wij vanaf maandag 3 juni verder als Bakkerswinkel waar u heerlijk biologisch brood en banket kunt kopen, ook op bestelling.

U kunt bij ons blijven winkelen voor brood en banket. Ook straks op onze nieuwe locatie. Hiervan houden wij u op de hoogte als er meer bekend is.

Rozemarijn Santé is onderdeel van Rozemarijn, een instelling van de Raphaëlstichting.