Zondag 14 mei, 2 juli en zaterdag 9 september: tuindiners bij De Noorderhoeve

16.00 uur rondleiding op het boerenerf
17.00 uur diner in de eetzaal of op het terras

biologisch-dynamisch – smaakvol – gezellig – vers – inspirerend

Om de oogst samen te vieren, organiseren Jeroen, David en Ilse dit jaar vier keer een Tuindiner. Jeroen en David zijn bevlogen boeren van de biodynamische zorgboerderij De Noorderhoeve. Zij vertellen enthousiast hun verhaal tijdens de rondleiding die zal plaatsvinden op het boerenerf; langs de groentes op de akkers en de koeien en de geiten in de wei.
De ingrediënten van het diner komen grotendeels van de Noorderhoeve of andere biologisch-dynamische of biologische boerderijen. De pure smaak van groenten, fruit, kruiden, granen, noten, peulvruchten, zuivel en eieren vormen de basis van de gerechten.
Ilse bereidt de maaltijd met oog voor harmonie, voedend voor lichaam, ziel en geest en met aandacht voor moeder aarde. Het diner is alcoholvrij.

Kosten: 39,- euro. Prijs voor kinderen in overleg.

Locatie: De Noorderhoeve
Duinweg 125 in Schoorl
www.noorderhoeve.nl

Meer informatie en aanmelden:
Ilse van den Bosch: 072-5644752
contact@voedsaam.nl; www.voedsaam.nl

De Tuindiners zijn onderdeel van het project Biodyneren van de BD-Vereniging. Kijk voor meer diners op: www.bdvereniging.nl/biodynamisch-dineren.